7ª edició del Glop d'Art: PATRIMONI INDUSTRIAL

Del 29 d’octubre a les 20:00h al 31 d’octubre a les 14:00h de 2021

Divendres 29 d'octubre a les 20h. HD Riudebitlles- Cal Xerta - Casal dels Marquesos de Lió- Les màquines.

Més de 26 artistes presenten la seva obra a la tercera edició del Glop d'art a Sant Pere de Riudebitlles, on l'art també s'acompanyarà d'un tast de vins de tres cellers de prestigi.

El municipi de Sant Pere de Riudebitlles compta amb el col·lectiu Riudebitlles Territori d’Art, qui, amb la complicitat de l’Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles, organitza diferents activitats per tal d’impulsar l'art contemporani, amb la finalitat d'apropar-lo a la població en general.

Amb aquest interès, s’organitzen diferents activitats al voltant de l’exposició:

Divendres 29 

Inauguració del glop d'art

20h

Concert "Querol-López-Nin" Jazz Trio, Tres músics d'àmplia experiència dalt dels escenaris que es reuneixen per revisitar, amb absoluta llibertat per destruir, l'essència d'algunes de les cançons més populars del s.XX.

21h

Dissabte 30

Itinerari Glop d’Art amb la Txaranga de l’escola de música de l’Alt Penedès.

18h, inici a la pç de l'església.

Diumenge 31

Visita guiada amb l’artista Elenamusa

12h , Cal Xerta. Fer inscripcions a les Escoles Velles

Darrera actualització: 19.10.2021 | 14:24