Des del Centre de Control de l’Eix Diagonal informen de les afectacions pendents queden modificades de la següent manera:
Dia 26 de setembre, per tasques d’aglomerat i pintura, es realitzarà un desviament de trànsit en sentit Sud entre els PK 28+000 (enllaç St Pere de Riudebitlles) i el PK 17+000 (enllaç La Granada/Vilafranca https://goo.gl/maps/jTyndTe4KKoDn5X86) amb desviaments obligatoris i degudament senyalitzats. La franja horària d’aquests talls s’ha iniciat a les 07:00 i romandrà activat fins a les 13h del dia 27 de setembre.
Recordem que per al trànsit de tractors, maquinària de les caves i accés a veïns es podrà usar el vial lateral del marge dret que connecta l’enllaç Les Casetes d’En Raspall (PK 25+500) (https://goo.gl/maps/PhH33rbico4V8Sxu8) amb l’enllaç de Sant Pere de Riudebitlles (PK 28+000) (https://goo.gl/maps/vaV4eBnMAEvBAuMv5). Aquest vial no es senyalitzarà per tal que el trànsit desviat no l’agafi de forma generalitzada.
Dia 28 de setembre: Desviament trànsit sentit nord (Igualada/Manresa) PK 18 a 21 per vial lateral marge esquerre (Romaní/estructura Pujolet). La franja horària d’aquests talls serà de 08:00 a 17:30. Tasques d’aglomerat i pintura.
27 a 29 de setembre:
Aquesta programació està subjecte a la meteorologia, en tot moment intentarem millorar les previsions en la mesura que ens sigui possible.
Disculpeu les molèsties