Convocatòria Administradors/es Festa Major 2023

Dimarts, 8 de novembre de 2022 a les 00:00

L'Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles obre la convocatòria per a nous administradors/es de la Festa Major 2023

S’ obre convocatòria pública per tal que les persones interessades en participar en aquesta iniciativa presentin :

1-Grup mínim de 3 i màxim de 6 membres a designar-se com a Administradors.

2-Memòria/Projecte on es recullin el conjunt d’ actes festius que es proposaran desenvolupar a la Festa Major del municipi.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 10 al 20 de novembre del 2022. A través d'instància genèrica clicant AQUÍ

Més informació a les Escoles Velles

 

Bases per presentar proposta organitzativa i logística:

1. Actes 

  • Infantils, juvenils, sèniors
  • Culturals, tradicionals, religiosos, festius, socials, atraccions, etc...

2. Emplaçaments

3. Persones i entitats

  • Voluntaris
  • Col·laboradors
  • Staff
  • Vigilància
    • Seguretat
  • Entitats, associacions, grups

4. Logística

  • Escenaris i emplacaments d'aquests
  • Taules, cadires, entarimats, tanques, casetes, neteja, brossa, etc...

5. Comunicació

  • Programa FM'23
    • Edició, presentació
      • xarxes socials i mitjans de comunicació
      • repartiment del programa

*El projecte s'adapatarà al pressupost que aprovi l'ajuntament per l'exercici 2023.

Darrera actualització: 08.11.2022 | 14:45