Convocatòria Administradors/es Festa Major 2023
L'Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles obre la convocatòria per a nous administradors/es de la Festa Major 2023
S’ obre convocatòria pública per tal que les persones interessades en participar en aquesta iniciativa presentin :
1-Grup mínim de 3 i màxim de 6 membres a designar-se com a Administradors.
2-Memòria/Projecte on es recullin el conjunt d’ actes festius que es proposaran desenvolupar a la Festa Major del municipi.
El termini de presentació de les sol·licituds és del 10 al 20 de novembre del 2022. A través d'instància genèrica clicant AQUÍ
Més informació a les Escoles Velles
Bases per presentar proposta organitzativa i logística:
1. Actes
- Infantils, juvenils, sèniors
- Culturals, tradicionals, religiosos, festius, socials, atraccions, etc...
2. Emplaçaments
3. Persones i entitats
- Voluntaris
- Col·laboradors
- Staff
- Vigilància
- Seguretat
- Entitats, associacions, grups
4. Logística
- Escenaris i emplacaments d'aquests
- Taules, cadires, entarimats, tanques, casetes, neteja, brossa, etc...
5. Comunicació
- Programa FM'23
- Edició, presentació
- xarxes socials i mitjans de comunicació
- repartiment del programa
- Edició, presentació
*El projecte s'adapatarà al pressupost que aprovi l'ajuntament per l'exercici 2023.